Πως να μεγαλώςετε ευτυχισμένα και σίγουρα παιδιά




Στοιχεία για ευτυχισμένα και σίγουρα με αυτοπεποίθηση παιδιά απο την αρχή της ζωής τους: χρειάζονται - αγάπη, στήριξη, αυτοπεποίθηση και σιγουριά, χαρά, να δίνουμε καλό παράδειγμα και να ζούνε σε ειρηνικό, ήρεμο περιβάλλον χωρίς εντάσεις!


"Θέλω να με αγαπάς και να με δέχεσαι έτσι όπως είμαι. Θέλω να με στηρίζεις γιατί μου δίνεις δύναμη να συνεχίσω να μαθαίνω, να μεγαλώνω.

Θέλω να μου δείχνεις πρώτος εσύ το καλό παράδειγμα και όχι μόνο να μου το λές γιατί έτσι θα μάθω, με τις πράξεις που βλέπω κάθε μέρα στο σπίτι και όχι μόνο με τα λόγια. Θέλω να μου μάθεις να έχω  αυτοπεποίθηση να είμαι σίγουρος για τον εαυτό μου, να αναπτύσσομαι με σταθερά βήματα, να είμαι θετικός άνθρωπος. Θέλω να με μεγαλώνεις με χαρά και να είσαι χαρούμενος για να είμαι κι εγώ χαρούμενος, γίνε παιδί κι εσύ, να είσαι πιό χαλαρός και διασκεδαστικός, χαμήλωσε τους τόνους και δές πόσο μαγικό ταξίδι είναι το ταξίδι σου ως γονιός γιατί τα παιδιά  είναι μαγεία!! Θέλω να  μεγαλώνω σε ενα ήρεμο περιβάλλον (σπίτι) χωρίς εντάσεις και φωνές, ούτε ανάμεσα στους γονείς μου, ουτε σε μένα (παιδί) και τους γονείς μου. Οι φωνές και η ένταση καταστρέφουν τα πάντα κυρίως τα παιδιά. Και όταν είμαι στενοχωρημένο για τους δικούς μου παιδικούς λόγους, θέλω μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά. Σε ευχαριστώ!! Α ! και κάτι ακόμη, μη μου λές να σταματήσω να τρέχω, να πηδάω, να φωνάζω, να γελάω δυνατά, έχω τοόση ενέργεια μέσα μου! να βραχώ, να λερωθώ....απλά άσε με να ζήσω!!"
Δεν είμαι ειδικός, είμαι μαμά 2 αγοριών ( βρέφος-νηπιακής ηλικίας ) και νιώθω, αισθάνομαι οτι αυτά τα λόγια θέλουν να μου πούν τα μικρά, τρυφερά χειλάκια. Πολλές φορές (νομίζω ότι) τις ακούω αυτές τις λεξούλες και προσπαθώ να είναι έτσι!


Σχόλια